JEMNÁ JÓGA

PROTÁHNOUT SE A ZRELAXOVAT


Jemná jóga je určena jak začátečníkům, tak i těm kteří cvičí pravidelně a zároveň jim vyhovuje pomalý proud hodiny. Protáheme celé tělo, zahřejeme se pozdravy slunci a nebudeme se vrhat do krkolomných pozic. Posílíme střed těla a celý stabilizační systém. Rozhýbeme všechny velké klouby. Vše v jemném proudu dechu.

náročnost – vhodná pro začátečníky, nebo pro ty, kteří se chtějí jemně rozhýbat. Začít můžete jakoukoliv lekcí.

Ve videu jsou popsané pozdravy slunci A i B
Jemné protažení celého těla. Během 35 minut vystřídáme několik pozic například strom, střechu (psa hlavou dolu) kučku a její varianty.
jemná jóga
varianty kočky, hluboký dřep, kleště, loď, rotace

Velmi pomalé tempo. Yin jóga je vhodná ke konci dnu. Motýl, holub, dítě, pozice blaženosti.
box breath, nadi shodhana, stoj na hlave.
Pomalé rozhýbání celého těla.
protažení celého těla
protažení paží a páteře na zemi
Pozdrav slunci A , bojovníci 2 a 3 , rotace, předklony, záklony a další.


Jemná jóga vhodná ráno po probuzení. Pozice, které můžete učekávat: nízký bojovník, holubí král, rozhýbání kotníků a ramen, rotace a záklony.
Jógová sestava vhodná při premenstruačním syndromu. Dítě, holubí král, otvírání kyčlí, pozice blaženosti.
Protažení hlavně těchto partií – ramena, krční, hrudní páteř
ranní probuzení s jógou

NOVÉ desetiminutové rozhýbání kyčlí a pánve